Olen kissa. Siis minun ajatuksiani ei tunne varmuudella kukaan. Siispä kun me olemme lähdössä matkalle, niin minä piiloudun, jotta ei tarvitsisi matkustaa. En pidä lähtemisestä, enkä tulemisesta, mutta matkustamisesta pidän.

Kun matkustan otan rennosti. Olen niin "cool".

Ja kun pitää taas lähteä takaisin, minä piiloudun taas, koska on niin mukavaa olla "mökillä". Maata auringossa, haistella tuulia ja bongailla kaikenlaista. Välistä meinaa tulla liian isoa saalista.

Joten emäntä ja isäntä eivät pääse helpolla. Tämän kaiken olen oppinut "mestariltani" Miipalta.